PIH : sprzedaż w kwietniu bez zmian

W kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. - pokazują dane CMR.

W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7 proc. Z danych CMR wynika ponadto, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych średnio 13,66 zł, czyli o 6,2 proc. więcej niż w marcu br. i aż o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem – podała Polska Izba Handlu.

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw. średnie spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy 101-300 mkw. oraz specjalistyczne alkoholowe.

CMR jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera online z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

Katarzyna Pierzchała 1205 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.