Herbapol startuje z nową kampanią outdoorową

W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni.

Kampania „Obudź wodę syropem” to jedna z wiosennych aktywacji marki Herbapol. Obejmuje 741 nośników – dużych billboardów i citylightów – w 9 największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

Kampania outdoorowa będzie wspierana kilkutygodniową akcją samplingową syropów, która wystartuje pod koniec maja u największych klientów sieciowych.

Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom nowych pomysłów na przygotowanie owocowych i orzeźwiających napojów dla całej rodziny.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.