Kompania Piwowarska zachęca do bycia eko

Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej "Bądź mądry".

Kompania Piwowarska, Rekopol oraz blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.

Akcję wspierają: Dawid Myśliwiec, youtuber, prowadzący kanał „Naukowy bełkot”; Marta Andreasik, autorka bloga Mama Subiektywnie i podcastu o śnie dzieci „Sleepcast”; Monika Gabas, dietetyczka prowadząca bloga Dr Lifestyle o zdrowym podejściu do zdrowego stylu życia; Michał Kopik, autor bloga Piwny Garaż, piwowar, sędzia piwny; Wojtek Kardyś, influencer, pracownik agencji SzeriSzeri oraz Patrycja Pieróg, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, koordynator projektu „Bądź mądry”.

Tegoroczna edycja kampanii „Bądź mądry” potrwa do końca września i podzielona jest na cztery etapy. W kolejnych odsłonach będzie poruszała tematy społeczne: dbanie o środowisko naturalne (maj), nieprowadzenie pojazdów po alkoholu (przełom czerwca i lipca), niesprzedawanie alkoholu osobom niepełnoletnim (sierpień) oraz płodowy zespół alkoholowy FAS (wrzesień).

Joanna Hamdan 4833 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.