Ketchup Kotlin w nowej kampanii telewizyjnej

Marka udowadnia w niej, że Kotlin jest bez konserwantów, a jego smakiem można cieszyć się bez końca.

Reklama Kotlina jest emitowana w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy ketchupu podsumowuje hasło „I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że ketchup Kotlin łagodny jest wyjątkowy nie bez przyczyny.

„I love ketchup” to platforma komunikacyjna marki, w ramach której prowadzone są wszystkie działania Kotlina – aktywność w Internecie i mediach społecznościowych, komunikacja na stronie internetowej oraz działania PR.

Miłość do ketchupu jest również motywem przewodnim najnowszego konkursu dla konsumentów na www.ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do ketchupu i zdobyć atrakcyjne nagrody.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.