Arla Foods zainwestowała 35 mln euro

Mleczarska grupa Arla Foods uruchomiła w maju centrum innowacji, które powstało w duńskim Aarhus. Ma ono pomóc w szybszym rozpoznawaniu potrzeb konsumentów. Producent zainwestował w nowe centrum 35 mln euro.

Kompleks liczy 10 tys. mkw. Kucharze i naukowcy we współpracy z konsumentami będą w nim odkrywać i kreować nowe trendy, technologie oraz produkty.

Zdaniem Pedera Tuborgha, prezesa Arla Foods, rośnie globalne zapotrzebowanie na naturalne produkty mleczne. - Dlatego inwestujemy mocno w innowacje, by sprostać temu powszechnemu zapotrzebowaniu – powiedział.

Arla będzie współpracować z naukowcami z uniwersytetów, specjalizującymi się w wielu dziedzinach, takich jak rolnictwo mleczarskie, profilaktyka chorób cywilizacyjnych, innowacyjne opakowania i technologie, które mogą usprawnić transport świeżego mleka i produktów mlecznych na różne kontynenty. Dziś produkty Arla sprzedawane są w ponad 100 krajach na całym świecie.

Do 2020 r. producent chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów na Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej, Stanach Zjednoczonych, Afryce Subsaharyjskiej, Chinach i Azji Południowo-Wschodniej. Będąc już dziś największym sprzedawcą mlecznych produktów organicznych, chce także zwiększyć ich sprzedaż w kolejnych latach.

Arla od 2010 r. zwiększyła sprzedaż o połowę. Było to możliwe dzięki silnej marce, jak i szeregu fuzji oraz przejęć. Jest na świecie czwartą największą firmą mleczarską, tworzoną przez 12 tys. hodowców w Danii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Holandii i Luksemburgu.

Magdalena Weiss 897 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.