Hochland wspiera nowe smaki Almette

Czyli Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem.

Po raz pierwszy w komunikacji Hochland tak szeroko wykorzystuje wizerunek celebryty. Ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gabourioud - znany szef kuchni i autor programów kulinarnych.

David Gabourioud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.

Będzie także spotykał się z blogerami i przygotowywał z nimi kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca.

W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące producent zaprasza do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników nowych serków.

Harmonogram akcji w galeriach handlowych poniżej oraz na naszej stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/

Joanna Hamdan 4791 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.