Influencerzy dla marki Palma

Na najpopularniejszych blogach parentingowych pojawiły się wpisy nawiązujące do eksperymentu społecznego marki Palma "To co dobre bez Ciebie się nie zrobi".

Projekt jest kontynuacją kampanii, którą Zakłady Tłuszczowe Bielmar, producent marki Palma rozpoczęły w marcu br. Firma zaprosiła do udziału w projekcie najpopularniejsze blogerki parentingowe: Makóweczki.pl, Bakusiowo.pl, CałaReszta.pl, Tekstualna.pl, MamaTrójki.pl oraz Mumandthecity.pl.

Wpisy, które pojawiły się na blogach nawiązują do eksperymentu społecznego, który ma uświadamiać, że to co myślą o sobie kobiety nie zawsze idzie w parze z oceną ich bliskich.

To pierwszy z elementów projektu z influencerami, który zaplanowany jest na pół roku (od maja do października 2017 r.).

Video-online stworzone jest w formie eksperymentu społecznego, jako efekt badań marketingowych i wywiadów konsumenckich. - Zapytano kobiety, co według nich robią one w domu. Tak jak wynikało to z przeprowadzonych wcześniej badań, swoją rolę widzą one głównie w prozaicznych, domowych czynnościach. Jednak gdy zapytano to samo ich bliskich okazało się, że upatrują oni ich roli w zupełnie innym miejscu - mówi Kinga Ryżycka, category manager w Zakładach Tłuszczowych Bielmar. - Poprzez tą konfrontację punktów widzenia kobiety i jej bliskich udało nam się pokazać rolę sprawczą kobiet i to, że robią na co dzień coś ważniejszego, niż im się wydaje - dodaje.

ZT Bielmar produkują margaryny, tłuszcze roślinne i oleje. Przedsiębiorstwo jest polską firmą prywatną, której właścicielami są pracownicy, spadkobiercy, dostawcy rzepaku i dystrybutorzy produktów spółki. Spółka istnieje od 1994 r.

Zdjęcie: Photogenica

 

 

Ilona Mrozowska 2032 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.