Coca-Cola wprowadza na rynek nowość

To pierwszy tak duży launch w ramach marki prawie od dekady.

20 kwietnia na polskim rynku napojów gazowanych zadebiutowała nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime.

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy – komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola Lime dostępna jest w butelkach o pojemności 0,5 l (3,19 zł, 1 l (3,99 zł) oraz 1,5 l (4,49 zł) oraz od maja w puszce 0,33 l (2,09 zł).

Kampania Coca-Cola Lime pod hasłem „Bądź Limonką!” będzie komunikowana w mediach - w kanałach TV oraz WebTV, a także na outdoorze w największych miastach w Polsce.

Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i na kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv.

Ponadto kampania będzie obecna w kinach podczas kluczowych seansów.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.