Grupa Maspex. Tarczyn

Z limitowaną serią etykiet.

W tym roku Tarczyn świętuje 50. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała niespodziankę dla konsumentów - limitowaną serię wyjątkowych etykiet.

Pół wieku tradycji marka Tarczyn postanowiła uczcić wprowadzając wyjątkową serię etykiet na butelki. Na każdym ze smaków zagościły rysowane białą, kredową kreską historyjki, postaci lub symbole – kojarzące się z poszczególnymi owocami.

Zmienione zostały również rewersy etykiet. Nadrukowany na nich wzór jest gotowy do wykorzystania jako naklejki na domowe przetwory. Wystarczy własnoręcznie wpisać smak, rok powstania i po napełnieniu na nowo – odłożyć butelkę do spiżarni.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.