Czas na Herbatę. Poczuj wibracje.

21 kwietnia rusza trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki "Czas na Herbatę", w której weźmie udział tancerz i choreograf Maciej "Gleba" Florek.

Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku.

W ramach pierwszej odsłony kampanii w dniach 21-28 kwietnia na profilu Instagram i Facebook marki Czas na Herbatę oraz Macieja Florka zostanie przeprowadzony konkurs z nagrodami. Kolejne zabawy odbywać się będą cyklicznie w maju oraz czerwcu. Działania promujące współpracę z Maciejem Florkiem obejmą także prasę oraz blog firmowy marki Czas na Herbatę.

Maciej "Gleba" Florek to wielokrotny medalista Mistrzostw Polski w tańcu dyskotekowym, hip-hopie
i aerobiku sportowym. Jest również zwycięzcą pierwszej edycji programu You Can Dance - Po prostu tańcz!, a od 2016 r. jednym z jego jurorów. Zawodowo zajmuje się choreografią. Jest także wykładowcą technik tańca współczesnego oraz nowoczesnego.

Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki Czas na Herbatę. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (28 sklepów firmowych, 22 sklepy franczyzowe, 68 punktów partnerskich) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.