Koral z wielką loterią Koraliada

Akcję promuje spot reklamowy z udziałem aktora Maćka Musiała.

24 kwietnia rozpocznie się wielka loteria konsumencka Koraliada. Akcja trwać będzie 9 tygodni.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić minimum 2 lody Koral na jednym paragonie i zgłosić paragon na stronie www.koraliada.pl.

Co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris.

Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.

Twarzą Koraliady jest tegoroczny ambasador marki, Maciek Musiał. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.

Loteria Koraliada wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”.  

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.