Helio na fali dzięki Biedronce

Podwarszawski producent bakalii i mas bakaliowych poinformował po raz kolejny, że w miesiącach styczeń - marzec 2017 mógł osiągnąć wyniki znacząco lepsze od uzyskanych w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Zarząd Helio poinformował, że po analizie przychodów ze sprzedaży, uzyskanych w III kw. roku obrotowego 2016/2017, czyli w I kw. roku kalendarzowego 2017, miał przychody o 28 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przed rokiem sprzedaż wyrobów przyniosła producentowi niemal 37 mln zł. Oznacz to, że w minionym kwartale przekroczyła 47 mln zł.

– Wysoka dynamika sprzedaży wynika ze zwiększonego popytu na produkty spółki – głosi komunikat. – Emitent odnotowuje wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji, w tym w szczególności w Jeronimo Martins Polska.

Zarząd Helio poinformował w związku z tym, że o ile nie nastąpią nieprzewidziane zdarzenia, wynik netto za okres styczeń – marzec 2017 r. może ulec podwojeniu w stosunku do wyniku z ub.r. W ciągu trzech pierwszych miesięcy roku 2016 Helio zarobiło na czysto 1,6 mln zł.

Magdalena Weiss 839 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.