Grupa Maspex. Lemoniada Tymbark

Na lato.

Tym razem marka do oferty wprowadza lemoniadę.

Nowa linia limitowanych napojów na lato to Lemoniady w trzech orzeźwiających smakach: jabłko-cytryna-mango, jabłko-cytryna-malina oraz jabłko-cytryna-limonka.

Lemoniada to odpowiedź marki na rosnącą popularność napojów tego typu oraz zainteresowanie unikatowymi produktami, które mają niepowtarzalny charakter dzięki wyjątkowym opakowaniom.

Butelki kształtem przypominają cytrynę, która każdej lemoniadzie dodaje rześkości. Etykiety, dzięki połączeniu matowej tekstury z błyskiem, stylistyką wpisują się w najnowsze trendy i nawiązują do napojów o tradycyjnych recepturach. Pod każdą nakrętką znaleźć można oczywiście Tymbarkowe hasła.

Sugerowana cena na półce za 400-ml butelkę PET wynosi 1,59 zł.

Joanna Hamdan 4926 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.