I.D.C. Polonia. Góralki Nagie

Przyjemność chrupania.

Marka wafelków Góralki wprowadza na polski rynek nową linię produktów – Góralki Nagie.

Góralki Nagie są oferowane w trzech smakach – extra kakaowym, z arachidami i o smaku wanilii.

Sugerowana cena detaliczna nowości wynosi 0,99 zł za 42 g.

Wprowadzeniu wafelków na rynek będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która rozpocznie się w kwietniu i potrwa do końca roku szkolnego. Kampania będzie widoczna w telewizji – w stacjach głównych TVP, Polsat i TVN oraz w stacjach tematycznych. Spoty reklamowe będzie można również zobaczyć w internecie – na platformie player.pl oraz na Youtube. Intensywne działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach społecznościowych.

Firma przygotowała również ekspozytory dostosowane do różnych formatów sklepów.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.