Tiger - mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej

Tak brzmi hasło najnowszej kampanii napojów energetycznych z portfolio Maspeksu.

W ramach kampanii emitowany jest najnowszy spot, który działa jak Tiger, motywuje i dodaje energii, by robić wszystko lepiej – mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej.

Hasło Tigera w wykonaniu Fokusa, współtwórcy grupy Paktofonika, zachęca do wypróbowania czterech funkcjonalnych wariantów marki: Fight, Speed, Mental oraz Restart.

Joanna Hamdan 4458 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.