Bonarka bada trendy i tradycje

Krakowskie centrum handlowe rozpoczęło projekt pod tytułem "Albośmy to jacy tacy", w ramach którego będzie śledzić stosunek do tradycji oraz współczesne trendy w sferze obyczajowości Krakowa i Małopolski.

Bonarka z aprasza do projektu ekspertów różnych dyscyplin, m.in. socjologów, kulturoznawców i trendwatcherów. Stałym elementem projektu będą uliczne sondy oraz ankiety internetowe. 

Nowy projekt związany jest z profilem tegorocznej kampanii reklamowej Bonarki, która wykorzystuje motywy typowo krakowskich zwyczajów. Zarówno tych mocno zakorzenionych w świadomości krakowian, jak również nieco mniej znanych.

W ramach projektu na ulicach Krakowa prowadzane będą sondy. Uzyskane wypowiedzi przechodniów zestawione zostaną z osądami ekspertów.

W rezultacie powstaną krótkie klipy filmowe podsumowujące każdy temat oraz dane statystyczne zebrane w toku badań. Materiały będą umieszczane na kanale Bonarki w portalu YouTube (https://www.youtube.com/BonarkaCityCenter) oraz na profilu Facebookowym centrum: (https://www.facebook.com/BonarkaCityCenter).

W ramach rozpoczętego właśnie projektu „Albośmy to jacy tacy”, Bonarka zbadała świąteczne obyczaje krakowian i Małopolan. W specjalnej ankiecie zapytała ich o wielkopostne oraz wielkanocne praktyki religijne oraz znajomość niektórych zwyczajów. Okazuje się, że co piąta osoba nie zachowuje żadnych praktyk.

Joanna Hamdan 4561 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.