Lidl zwiększa inwestycje w Portugalii

70 mln euro ma zamiar zainwestować Lidl w Portugalii w 2017 r. To o 40 proc. więcej niż w poprzednim roku.

Niemiecki dyskonter zamierza uruchomić w Portugalii w tym roku sześć nowych sklepów o powierzchni sprzedaży ok. 1400 mkw. każdy. Taką informacje przekazała Afroditi Pampa, prezes portugalskiej sieci, w wywiadzie dla lokalnego dziennika Expresso.

Obecnie Lidl ma w Portugalii 246 sklepów, jednak zdaniem szefowej firmy, w kraju jest jeszcze przestrzeń do otwierania nowych placówek, szczególnie w mniejszych miastach.

Lidl planuje także modernizację 70 już istniejących placówek, przy czym w niektórych z nich pojawi się kafeteria, co będzie nowością na skalę globalną.

 

 

Magdalena Weiss 760 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.