Wagi FreshWay Vario z nowymi opcjami

Na Targach EuroShop 2017 Mettler Toledo zaprezentował po raz pierwszy nowe opcje w swoich modułowych wagach sklepowych z ekranem dotykowym.

Odwiedzający targi mogli zobaczyć wagi FreshWay V w wersji Flat z płaską szalką wagową.

Dzięki płaskiej szalce wagowej CWP, waga FreshWay V w wersji Flat daje pracownikom sklepu jeszcze większą swobodę ruchu i łatwiejszy dostęp do gablot ze świeżymi produktami. Oddzielną jednostkę obliczeniową można zintegrować ze stoiskiem sklepowym.

Oprócz nowych opcji dla wag FreshWay V, firma Mettler Toledo udoskonaliła jeszcze bardziej wagi FreshWay. Zarówno wagi FreshWay Vario jak i FreshWay Tower zostały wyposażone w odporny pojemnościowy ekran dotykowy. Wyświetlacze nie mają zewnętrznej ramki, dzięki czemu są bardzo higieniczne i łatwe w czyszczeniu. Nowe procesory o dużej mocy obliczeniowej i większa pamięć RAM otwierają nowe możliwości dla sprzedawców detalicznych, którzy mogą organizować zwiększające sprzedaż kampanie Digital Signage na stanowisku kasowym. Nowe rozwiązania sprzętowe pozwalają prowadzić kampanie promocyjne i kampanie budujące markę, które wymagają przetwarzania dużych ilości danych. Waga FreshWay Vario jest kompatybilna z wysięgnikami i systemami mocowania firmy Ergonomic Solutions.

Waga FreshWay V została po raz pierwszy zaprezentowana na Targach EuroCIS 2016. Modułowa waga z ekranem dotykowym daje detalicznym sprzedawcom produktów żywnościowych więcej swobody w projektowaniu stoisk ze świeżą żywnością w celu optymalizacji obsługi klientów. Wszystkie jej elementy, a mianowicie ekran dotykowy do obsługi wagi, ekran dla klienta, drukarka i szalka wagowa, są oddzielne, a zatem można je ustawić w dowolnym miejscu. Dzięki temu, właściciel sklepu może z łatwością dostosować miejsce ważenia i obsługi klienta do warunków przestrzennych i okoliczności panujących na konkretnym stoisku, optymalizując przy tym dostęp pracowników do gablot ze świeżymi produktami.

Zdjęcie: Mettler Toledo

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.