Znamy nazwę nowej marki PGS

O! Dobre. Polskie. Twoje. Tak będzie nazywała się marka własna Polskiej Grupy Supermarketów - dowiedział się "Handel Extra".

W połowie grudnia ub.r. do Urzędu Patentowego napłynął wniosek o rejestrację nowego znaku towarowego – marki własnej, nad którą pracuje Polska Grupa Supermarketów. Spółka zawnioskowała o opatentowanie nazwy O! Dobre.Polskie. Twoje. oraz logo z jej wykorzystaniem. Na półokrągłym czerwonym tle znajduje się wielka biała litera „O” z wykrzyknikiem, a pod spodem pismem wzorowanym na odręczne, również w białym kolorze, napis „Dobre.Polskie.Twoje.”.

Firma chce opatrywać logiem O! bardzo szerokie spektrum produktów. Od chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów spożywczych, po napoje bezalkoholowe, wody, soki, nektary. Spółka chciałaby produkować pod marką własną nawet piwo, wina, brandy, whisky, wódki, likiery i koktajle alkoholowe – przynajmniej te kategorie zostały wymienione we wniosku o rejestrację nowego znaku towarowego.

Wczoraj Polska Grupa Supermarketów poinformowała, że zadebiutuje z nową marką już na przełomie kwietnia i maja br. Wszystkie produkty spod znaku O! mają powstawać we współpracy z polskimi producentami i dostawcami.

 - Chcemy oferować naszym klientom najwyższą jakość produktów w najniższych cenach, stąd podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu na rynek marki własnej, produkowanej wyłącznie w Polsce – tłumaczy Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (na zdjęciu).

Jak się dowiedzieliśmy, obecnie opracowywane są etykiety oraz elementy graficzne opakowań produktów. W dalszej kolejności planowane jest wdrożenie serii produktów ekologicznych i prozdrowotnych. Sieć prognozuje nawet 10-procentowy wzrost sprzedaży dzięki wprowadzeniu marek własnych.

Polska Grupa Supermarketów zrzesza pod markami Top Market, Delica i Minuta8 ponad 600 placówek w całej Polsce. Zatrudnia blisko 10 tys. pracowników, a jej obroty sięgają 3,5 mld zł. Według raportu Roland Berger, marka Top Market jest trzecią pod względem dynamiki rozwoju siecią w Polsce, że średniorocznym wzrostem oscylującym w granicach 30 proc.

Katarzyna Pierzchała 1264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.