Nowa Rama daje się posmakować

W kwietniu Ramę, markę z portfolio Unilevera, będzie można spróbować w ramach degustacji w dwóch sieciach sklepów na terenie całej Polski.

Na specjalnie przygotowanych stoiskach z logo marki klienci będą mogli spróbować świeżego pieczywa posmarowanego Ramą Classic.

Akcję prowadzić będą młodzi mężczyźni w czerwonych koszulach w kratę, co nawiąże do prowadzonej w mediach komunikacji wizerunkowej marki.

Sklepy biorące udział w akcji oraz terminy degustacji: 07-08 kwietnia Kaufland, 29-30 kwietnia Stokrotka.

Rama to marka należąca do Unilevera. 

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.