Kubuś na YouTube

Wystartował nowy kanał - "Rusz się z K", na którym YouTuberzy zmierzą się w serii zadań i zaangażują swoich widzów do wspólnej zabawy. Inicjatywa jest częścią akcji "Rusz się z Kubusiem", w ramach której producent marki zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej.

Premiera nowego kanału „Rusz się z K” odbyła się 1 kwietnia. Przez kolejne miesiące co tydzień widzowie będą mogli oglądać, jak YouTuberzy mierzą się z Krzysztofem Golonką w serii sportowych wyzwań.

Akcję zwieńczy finał, czyli wspólne wyzwanie. Na kanale zobaczymy turboKrzycha, a także Gram Paulę, Smava, Quick oraz Dominika Rupińskiego.

W serii filmów „Rusz się z K” i własnych kanałach twórcy pokażą, jak można z humorem podejść do codziennej aktywności i jak się bawić uprawiając sport.

Element akcji stanowią również konkursy zachęcające młodych ludzi do podejmowania własnych sportowych wyzwań. Twórcy zachęcą widzów do wykonywania zadań, nagrywania ich i chwalenia się swoimi wynikami. Najlepsi będą mieli szansę zdobyć nagrody.

Producentem marki Kubuś jest firma Maspex. 

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.