Frisco.pl: w 2016 r. udało nam się podwoić liczbę regularnie kupujących

W planach na ten rok jest dalsza koncentracja na warszawskim rynku oraz budowa nowego magazynu.

- Plan na 2017 rok zakłada dalszą koncentrację na aglomeracji warszawskiej. Skupienie się na rynku stołecznym do decyzja strategiczna, z którą wiąże się budowa nowego, dużo większego magazynu, który umożliwi wzrost wartości spółki w ciągu następnych kilku lat – mówi Tomasz Danis, partner współzarządzający funduszem MCI.TechVentures.

W tym roku Frisco.pl kładzie także większy nacisk na technologie mobilne oraz na rozwój systemu informatycznego. W tym celu zostaną wykorzystane m.in. takie technologie jak sztuczna inteligencja czy machine learning, które umożliwią większą personalizację usług, zachęcając klientów do zakupów i częstszego korzystania z serwisu, przy jednoczesnych oszczędnościach w prowadzeniu działalności.

- W 2016 r. udało nam się podwoić liczbę regularnie kupujących na Frisco.pl, m.in. dzięki  takim rozwiązaniom, jak możliwość ponowienia poprzedniego zamówienia czy łatwy dostęp do list zakupowych. Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem zaawansowanych algorytmów z wykorzystaniem tzw. machine learning, po to aby maksymalnie spersonalizować doświadczenie zakupowe, zwiększyć wygodę konsumentów, i sprawić że zakupy na Frisco.pl będą jeszcze bardziej wygodne, szybkie i intuicyjne – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Private Equity Managers poprzez fundusz MCI.TechVentures wraz ze spółką Eurocash jest współwłaścicielem Frisco.pl. Pod koniec 2016 r. sklep spożywczy online znajdujący odnotował dynamikę przychodów rzędu 100 proc. miesiąc do miesiąca.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.