Mlekołaki od Lubelli z niespodzianką

W związku z majową premierą kinową nowego filmu animowanego "Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski" Lubella Mlekołaki przygotowały prezent dla najmłodszych.

Do sklepów trafi milion promocyjnych opakowań, a w każdym z nich znaleźć można dwie figurki z bohaterami do złożenia. Cała kolekcja to 14 różnych postaci i innych elementów, dzięki którym każdy będzie mógł zbudować w swoim domu własną wioskę Smerfów. Opakowania, w których można je znaleźć, opatrzono specjalną banderolą. Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe Mlekołaków.

W każdej paczce płatków znajduje się również specjalna karta, dzięki której można uruchomić mobilną aplikację. Przeniesie ona Smerfy w nasz świat. Wystarczy pobrać na smartfon lub tablet smerfną aplikację Lubelli, a po uruchomieniu nakierować obiektyw aparatu na kartę. Aplikacja „Smerfna Wioska AR”, wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki czemu na ekranie zobaczymy Smerfy i elementy potrzebne do zbudowania ich wioski. Poszczególne obiekty można przesuwać i tworzyć dzięki temu własne, unikalne aranżacje. Gotowe kompozycje można fotografować i dzielić się nimi ze znajomymi.

Dodatkowo na okres promocji Lubella wprowadziła również limitowaną edycję produktu – Mlekołaki Smerfo-Kulki. To płatki waniliowe w kształcie Smerfów, z dodatkiem smerfojagód – czyli kulek o jagodowym smaku. Na charakterystycznych, niebieskich opakowaniach znalazł się nie kto inny, a Papa Smerf. Tylko z tym produktem można zdobyć specjalną figurkę z wizerunkiem tego bohatera.

Sugerowana cena na półce za 250-g opakowanie wynosi 3,60 zł.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.