Pani Gadżet testuje Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie

Trwa kampania telewizyjna wspierająca trzy produkty z nowej linii Winiary Pomysł na...

Twarzą kampanii reklamowej jest Anna Nowak-Ibisz, prezenterka telewizyjna i aktorka.

W ramach kampanii linii produktów Pieczone w sosie emitowane są trzy spoty.

Pierwszy reklamuje Winiary Pomysł na ... Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, drugi - Winiary Pomysł na… Klopsiki w sosie bolońskim. Trzeci spot podkreśla natomiast skład wszystkich produktów w nowej linii (trzecim wariantem z tej linii jest Winiary Pomysł na... Steki z karkówki w sosie z tymiankiem).

W spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity, czyli m.in. szybki czas przygotowania dania.

Producentem marki Winiary jest firma Nestlé Polska.

Joanna Hamdan 4938 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.