Śmietanka Łaciate w wersji XXL

Nietypowa kampania reklamowa śmietanek od SM Mlekpol. 1 kwietnia w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się gigantyczne kartony śmietanki Łaciatej. To nie był jednak prima aprilisowy żart.

- Zachęceni jesienną ekspozycją ponad dwu metrowego kartonu mleka Łaciatego na stacji metra Centrum powtórzyliśmy ten zabieg marketingowy tym razem ze śmietanką Łaciatą. Śmietankowe słupy będą podpierać strop metra cały kwiecień – tłumaczy Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Dodaje, że śmietanki Łaciate idealnie dopełniają smak wielkanocnych potraw. Firma rozpoczęła ponadto kilkunastodniową kampanię telewizyjną. Tym razem śmietanka Łaciata będzie sponsorować programy w TVP1, TVP 2, TVN, Polsacie, oraz stacjach tematycznych TVN i Polsatu.

Śmietanki Łaciate dostępne są w wariantach 12%, 18% i 30%. 

Mlekpol to jedna z największych i najnowocześniejszych firm mleczarskich w Polsce, która systematycznie rozrasta się przyłączając w swoje struktury lokalne spółdzielnie (ostatnio Sudowię).

Ilona Mrozowska 2093 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.