Fabryka Cukierków "Pszczółka" ma nowego prezesa

Został nim Aleksander Batorski.

Kandydatura została wyłoniona w drodze konkursu, który został ogłoszony przez Radę Nadzorczą spółki. Kadencja nowego prezesa rozpoczęła się 1 kwietnia.

- To bardzo duży zaszczyt kierować tak istotnym przedsiębiorstwem w naszym regionie, ale jeszcze większa odpowiedzialność. Przed nami najważniejszy, ale i najtrudniejszy czas w ponad 60 letniej historii firmy – mówi Aleksander Batorski, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Dodaje, że oprócz zmian wizerunkowych oraz uruchomienia nowej fabryki czeka ją jeszcze rozszerzenie portfolio o tzw. produkty premium, czyli cukierki czekoladowe.

- Rynek słodyczy jest trudny i zdominowany przez mocnych graczy ze znanymi markami. Zakładamy jednak, że wysoka jakość naszych produktów, dobrze zaplanowana dystrybucja, skuteczna reklama oraz optymistyczne prognozy dotyczące segmentu produktów czekoladowych, pozwolą nam odnieść sukces na rynku słodyczy zarówno w kraju, jak i za granicą - zapowiada nowy prezes.

Aleksander Borawski ma wieloletnie doświadczenie handlowe, w szczególności na rynku słodyczy. W branży zaczynał pracę w roku 1997 jako specjalista do spraw zakupów słodyczy w Eldorado. Był menedżerem w Tradisie, również w kategorii słodycze. W latach 2012-2016 zajmował kierownicze stanowisko w Eurocashu, gdzie sprawował nadzór nad jednostkami logistycznymi w kraju. Od 2016 roku pracował jako dyrektor handlowy w Fabryce Cukierków „Pszczółka” w Lublinie.

Fabryka Cukierków „Pszczółka” to firma z ponad 60-lrtnim  doświadczeniem, której właścicielem jest Krajowa Spółka Cukrowa. Oferuje około 50 rodzajów cukierków: karmelków nadziewanych, twardych, musujących, a także oblewanych czekoladą. Cukierki z „Pszczółki”, takie jak Jogusie, Musss, czy Kukułki, są od lat obecne na rynku w kraju i za granicą. Obecnie spółka rozwija swoją działalność, wkrótce otworzy, zbudowany za ponad 150 mln zł, nowy zakład produkcyjny w Specjalnej Strefie Ekonomicznej Euro-Park Mielec Podstrefa Lublin.

Joanna Hamdan 4791 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.