Z Blikiem pieniądze wracają jak bumerang

20 marca wystartowała nowa promocja Blika w aplikacji mobilnej Allegro pod hasłem "Z Blikiem pieniądze wracają jak bumerang".

Każdy użytkownik, który za zakupy Blikiem w aplikacji mobilnej Allegro wyda minimum 30 zł otrzyma kupon rabatowy o wartości 10 zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji mobilnej Allegro.

Kupon można wykorzystać w ciągu dwóch tygodni od jego otrzymania. Promocja potrwa do 24 kwietnia.

- Jest to już nasza kolejna wspólna akcja z Allegro. W styczniu zakończyliśmy akcję promocyjną, związaną z dostępnością Blika w Allegro, w której przyznaliśmy aż 100 tysięcy kuponów rabatowych dla osób, realizujących transakcje Blikiem. To był ogromny sukces i teraz zamierzamy go powtórzyć, ale już w aplikacji mobilnej Allegro - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

- Ta promocja pokazuje, jak znaczne korzyści może dać polskim markom współpraca z Allegro. Umożliwiamy dostęp do 16 milionów kupujących w serwisie miesięcznie, dzięki czemu Blik ma możliwość szybkiego zbudowania lojalnej relacji z wieloma klientami. Co więcej - nasi klienci bardzo chętnie korzystają z takich nowoczesnych rozwiązań, dzięki czemu wzrasta ich satysfakcja podczas zakupów. Wszystkie strony: marki, klienci i Allegro są w tym przypadku zadowolone - mówi Paweł Klimiuk, rzecznik prasowy Allegro.

Polski Standard Płatności, operator Blika wspólnie z platformą zakupową Allegro już od listopada ub.r., gdy udostępniono płatności Blik na Allegro, wspierają coraz silniejszy wśród Polaków trend mobilnych zakupów. Coraz częściej bowiem kupujemy wyłącznie przy użyciu smartfona.

Według danych Allegro już wkrótce ponad połowa ruchu na tej platformie będzie pochodzić z urządzeń mobilnych. Z raportu mShopper2.0, przygotowanego przez Allegro i Mobile Institute wynika, że 37 proc. polskich internautów robi zakupy mobilne, a 53 proc. spośród wszystkich klientów e-commerce kupuje na swoich smartfonach i tabletach.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.