Winiary z akcją w salonikach Kolportera

W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki należącej do Nestle Polska marki Winiary - "Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!".

Do 30 kwietnia w 350 salonikach Kolportera można odbierać deski do krojenia sygnowane logo Winiary. Warunkiem otrzymania deski jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki Winiary na kwotę minimum 10 zł. Wielkanocna kolekcja desek Winiary składa się z trzech produktów, każdy o innym wzorze. A wśród nich znajdują się deski z napisami: „Łam przepisy”, „Daj po garach” lub „Przypraw o zachwyt”.

– Akcja „Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!” jest jednym z przykładów redempcji, czyli systemowego wydawania nagród, organizowanego w naszej sieci - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

- W sumie na koncie mamy już ponad 150 akcji, a ilość wydanych w naszych salonikach nagród to ponad 7,3 miliona. Cieszy nas fakt, że coraz więcej firm dostrzega naszą sieć jako kanał dystrybucji nagród w różnych programach konsumenckich – podkreśla Dariusz Materek.

Joanna Hamdan 5312 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.