Ludwik nie tylko do naczyń

20 marca rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki.

Spoty sponsorskie, promujące produkty do mycia naczyń, szyb, podłóg i prania pod marką Ludwik (Grupa Inco), zobaczyć można w czołowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych.

Dodatkowo prowadzona będzie kampania w prasie handlowej. Wsparciem będą również materiały ekspozycyjne.

27 marca br. ruszy też kolejna kampania promująca polskie firmy i ich produkty Kupuj Polskie pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorców, w której będzie można zobaczyć spot z udziałem produktów marki Ludwik.

Zobaczyć go będzie można na antenie Polsat News oraz mediach internetowych: telewizjapolska24.pl, Facebook, Youtube.

Joanna Hamdan 5662 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.