Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii Biedronki

Akcja "Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan" potrwa od 20 marca do 2 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji i w sklepach sieci.

Biedronka rozpoczyna nową kampanię promującą asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znajdą się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów.

- Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan w spocie Biedronki.

Kampania promuje produkty ułatwiające porządki. Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak: Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume, Zosia Samosia, Agent Max oraz uzupełniające go artykuły znanych marek: Domestos, Persil, Ariel, Cif, Lenor.

Wszystkie produkty zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele sposobów na porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.

Więcej informacji o ofercie produktów do wiosennych porządków znajdzie się na stronie http://www.biedronka.pl.

(Zdjęcie: Jeronimo Martins Polska)

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.