Gwiazda w reklamie: Magdalena Różczka w kampanii marki Perfecta

Kampania z udziałem aktorki oraz ambasadorki marki potrwa kilka miesięcy i obejmie telewizję, prasę i internet.

Nowy, 15-sekundowy spot, promujący linię do pielęgnacji twarzy Perfecta Fenomen C z innowacyjnym składnikiem Komplex C, będzie można obejrzeć w kanałach: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, Polsat. Równocześnie marka będzie sponsorem m.in. Dzień Dobry TVN, Na Wspólnej czy Co za Tydzień.

Kampania w prasie obejmuje magazyny kobiece, w których reklamowane będą linie do pielęgnacji twarzy, m.in. Perfecta Fenomen C, Perfecta Elixir Multi-Kolagen, a także antycellulitowo-wyszczuplająca linia Perfecta Express Slim proponująca nowy, kompleksowy program pielęgnacji ciała. W wybranych tytułach pojawią się layouty z wklejkami próbek. Producent zaplanował także działania PR w prasie i internecie oraz aktywności w social mediach.

Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki Perfecta, podkreślenie jej oferty oraz zachęcenie do wypróbowania kosmetyków marki.

Joanna Hamdan 4791 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.