Tymbark z product placement

Soki z portfolio Maspeksu pojawią się w najpopularniejszych serialach wiosennej ramówki.

Marka Tymbark postanowiła przypomnieć o sobie widzom najpopularniejszych seriali telewizyjnych wiosennej ramówki 2017.

Produkty pojawią miedzy innymi w serialu „Druga Szansa” TVN. Wkrótce o właściwościach soków Tymbark przypomną nam także bohaterki kolejnych produkcji telewizyjnych.

Obecność soków Tymbark ma przypomnieć widzom, że sięganie po nie to prosty i łatwy sposób, by codziennie o siebie zadbać. Różne formaty opakowań do wyboru zapewniają wygodę i możliwość sięgania po różne warianty, w zależności od potrzeb.

Agencją odpowiedzialną za product placement jest Rebel Media.

 

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.