Makro rusza z akcją "Szczęśliwy traf"

Loteria potrwa do końca kwietnia.

Maro Cash and Carry Polska powierzyło agencji Unique One opracowanie loterii promocyjnej o nazwie "Szczęśliwy Traf". Akcja obejmuje swym zasięgiem całą Polskę i jest jedną z wielu akcji promocyjnych dostępnych w serwisie Makro-bonusy. Potrwa do końca kwietnia.

Loteria wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. e-mail oraz materiały POS.

Maciej Florek 34 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.