Lubella wybrała agencję

Za realizację działań PR dla należącej do Maspeksu marki odpowiedzialna będzie agencja Michael Bridge Communication.

W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli – makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.

Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, realizację aktywności kierowanych do blogosfery oraz za wdrażanie akcji specjalnych.

Za koordynację działań odpowiada Emilia Hahn i Marta Gryglewicz wraz z zespołem konsultantów.

Joanna Hamdan 5662 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.