Biedronka rozbudowuje ofertę produktów premium

W ofercie wybranych sklepów sieci pojawi się homar pochodzący z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda.

Wprowadzając homara do oferty, Jeronimo Martins kontynuuje strategię wprowadzania produktów ekskluzywnych do Biedronki. Rozszerza także asortyment produktów ze znakiem MSC.

Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus, uznawanego za jeden z najlepszych. Będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej, wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku.

Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w tej sieci dyskontów. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajdują się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela, w całości i w formie filetu.

Homar będzie dostępny w cenie 34,99 zł od 20 do 26 marca lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach.

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.