Victoria Cymes ruszyła z konkursem "Mapa szczęścia"

Jest on elementem kampanii "Łyk słońca na każdą pogodę", w której aktorka Weronika Książkiewicz promuje świeże soki Cymes.

Aby wziąć udział w konkursie należy wskazać poprzez aplikację na stronie www.konkurs.swiezesoki.pl swoje ulubione miejsca, które podobnie jak świeże soki Cymes, motywują i inspirują do działania. 

Co tydzień najlepsze zgłoszenia będą nagradzane miejskimi rowerami.

Do budowania mapy szczęścia można przyczynić się również głosując na miejsca zgłoszone przez innych. Dzięki temu, może ono nie tylko stać się inspiracją dla innych, ale także otrzymać lodówkę pełną świeżych soków Cymes.

Joanna Hamdan 4458 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.