Danio pozytywnie nastraja

Pod takim hasłem firma Danone rozpoczęła działania komunikacyjne marki.

Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30-sek. reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki.

Danone w kampanii Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.

Producent zaplanował także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą.

Joanna Hamdan 4938 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.