Gzella Net inwestuje w modernizację Delikatesów Mięsnych

W 2016 roku procesem tym objęto 25 sklepów firmowych, a nowy wygląd witryn zyskało 85 placówek. W 2017 roku kompletną metamorfozę wnętrz przejdzie ponad 40 sklepów sieci.

– Cieszy nas, że nowy wystrój sklepów firmowych oraz bogata oferta rozszerzona o dania gotowe spotykają się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów. Strategia rozwoju sieci przynosi rezultaty, stąd naturalna decyzja o jej kontynuacji i kolejnych remodelingach w wybranych sklepach. Wszystko po to, aby klienci z przyjemnością wracali do naszych sklepów każdego dnia, ciekawi nowych smaków i gatunków wędlin oraz mięs – mówi Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

W wyniku modernizacji w sklepach pojawia się fototapeta z motywem lasu, drewniane meble oraz ozdobna biała cegła. Zastosowane materiały, kolorystyka i wizualizacja wnętrza nawiązują do jednego z głównych elementów świadomości marki Gzella, jakim są Bory Tucholskie, które są miejscem jej powstania. Mieści się tam również siedziba i zakład produkcyjny firmy. 

Działania związane z remodelingiem Delikatesów Mięsnych objęły także wyposażenie sklepu i rozszerzenie oferty punktów sprzedaży. Dzięki montażowi pieców konwekcyjnych i bemarów klienci mają możliwość skorzystania z oferty mięs pieczonych oraz ciepłych dań, gotowych do spożycia.

W asortymencie sklepu znajdują się m. in. udka z kurczaka ze szpinakiem i serem feta oraz golonka, jak również produkty garmażeryjne takie jak: kluski śląskie, kopytka i surówki. 

Obecnie sieć Delikatesów Mięsnych Gzella liczy ponad 200 sklepów.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.