Coca-Cola Zero Cukru w nowej formule

Wejdzie na rynek w kwietniu.

Zmiana formuły polega na takim dobraniu proporcji słodzików, aby Coca-Cola Zero Cukru smakowała tak, jak klasyczny wariant tego napoju. - Pracowaliśmy nad nią długo - podkreśla Małgorzata Budnik, brand manager Coca-Cola Services Poland. - Nowa formuła przyjęła się bardzo dobrze w badaniach w Polsce - dodaje.

Wprowadzenie na rynek poprzedziło rozpoczęcie w styczniu tego roku kampanii "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant" promującej wspólnie wszystkie warianty. Coca-Cola pozycjonuje je jako jedną markę, a wybór wariantu zależy tylko od osobistych preferencji konsumenta dotyczących zawartości cukru. - Kolejnym elementem kampanii będzie podkreślenie tego wyboru, stąd od kwietnia chcemy jeszcze bardziej wzmocnić wariant Zero Cukru wprowadzając nowa formułę - tłumaczy Małgorzata Budnik.

Przypomina, że w styczniu Coca-Cola ujednoliciła szatę graficzną obu wariantów, klasycznego i bez cukru. Każdy z wariantów charakteryzuje czerwony dysk, który jest elementem graficznej komunikacji Coca-Coli.

- Od stycznie br. komunikujemy jedną markę, zmianę szaty graficznej i bardzo mocno podkreślamy wariant Zero Cukru Zero Kalorii, następnie przechodzimy do komunikacji jego nowej formuły zbliżonej do klasycznej Coca-Coli, by później w drugiej połowie roku skoncentrować się na działaniach dedykowanych temu wariantowi - zapowiada Budnik.

Na początku marca br. na rynek weszła Coca-Cola Lime w pojemnościach 0,5; 1 oraz 1,5 litra. W kwietniu Coca-Cola planuje poszerzyć jej ofertę o 0,33-l puszkę. - W drugiej połowie kwietnia rozpoczniemy kampanię reklamową tego produktu, która obejmie telewizję, internet, social media, outdoor - mówi Małgorzata Budnik. Producent przewidział też działania trade marketingowe w sklepach.

 

Barbara Mikusińska 535 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.