Carrefour wydał książkę

Dwujęzyczna polsko-francuska publikacja, pt. "Z miłości do smaku" łączy elementy książki kucharskiej, przewodnika kulturalnego oraz poradnika w zakresie zdrowego odżywiania.

Książka, pt. „Z miłości do smaku” powstała dzięki współpracy z partnerami takimi jak: Instytut Francuski, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Grupa Orbis oraz Instytut Paula Bocuse, a także polskimi i francuskimi kucharzami i pasjonatami gotowania oraz autorytetami świata nauki, sportu i biznesu.

Na ponad 200 stronach znajdują się inspiracje do przygotowania ponad 50 potraw kuchni polsko-francuskiej: przystawek, sałat i sałatek, zup, dań głównych oraz deserów. Za ich przygotowanie odpowiadali zarówno światowej klasy francuscy kucharze nagradzani wieloma gwiazdkami Michelina, jak również szefowie kuchni znanych polskich restauracji, utalentowani kucharze młodego pokolenia, a także pasjonaci nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz zdrowego odżywiania.

Książka „Z miłości do smaku” nie jest jednak wyłącznie publikacją kulinarną. Zawiera także wiele ciekawostek kulturowych związanych z Polską i Francją, w tym z obyczajami, sztuką stołu, językiem czy biesiadowaniem. Można w niej znaleźć również porady żywieniowe oraz dotyczące stosowania w kuchni różnorodnych technik kulinarnych i ich wpływu na zdrowie, a także właściwości przygotowywanych posiłków, za których przygotowanie odpowiadali eksperci Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Książka „Z miłości do smaku” oferowana będzie w hiper- i supermarketach Carrefour, sw klepie internetowym eCarrefour.pl oraz wybranych sklepach convenience - od 15 marca w cenie 49 zł.

W ramach działań promocyjnych sieć zaplanowała kampanię obejmującą gazetki i katalogi handlowe, ekspozycję, komunikację i animacje w miejscu sprzedaży, a także reklamę online oraz aktywności w mediach społecznościowych.

(Zdjęcie: Carrefour Polska)

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.