Vegeta startuje z nową kampanią

Reklamy w telewizji, prasie oraz internecie pokazują konsumentom nową twarz marki - pełną energii i kreatywności - oraz podkreślają, jak wiele przyjemności można czerpać z gotowania.

6 marca wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki Vegeta (Podravka).

We wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot promujący nowość produktową – Vegetę do mięs – oraz prezentujący szeroką gamę innych produktów Vegeta.

Spoty Vegety do mięs można zobaczyć również na kanale YouTube. Podkreślają one naturalność produktu jako odpowiedź marki Vegeta na aktualne trendy żywieniowe. Pełne kulinarnych inspiracji treści w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, pokazują także  zastosowanie nowego produktu oraz innych z portfolio marki.

W ramach prowadzonej kampanii Vegeta obecna będzie również w prasie, gdzie umieszczone zostały porady kulinarne i przepisy z wykorzystaniem produktów marki. Uzupełnieniem działań w mediach będą kampanie outdoorowe oraz stoiska z hostessami promującymi Vegetę w sklepach.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.