Efektywne zarządzanie wagami

Mettler Toledo prezentuje modułowy pakiet oprogramowania MTRS.

Mettler Toledo zaprezentowało na targach EuroShop 2017 nowy pakiet modułowego oprogramowania Mettler Toledo RetailSuite (MTRS) przeznaczony do scentrali­zowanego zarządzania wagami.

MTRS jest jednolitą i kompleksową platformą do centralnego zarządzania wagami i urządzeniami pakującymi Mettler Toledo we wszystkich filiach, przez cały okres eksploatacyjny urządzeń.

- MTRS zapewnia detalistom spożywczym wysoce zintegrowane połączenie pomiędzy infrastrukturą posiadanych urządzeń wagowych i systemem zarządzania zasobami przedsiębiorstwa. Oprogramowanie oferuje ponadto cały szereg narzędzi oraz funkcji, które w znaczny sposób odciążają dział IT oraz dział wsparcia IT, a także upraszczają procesy serwisowe. Aktualizacje oprogramowania, zmiana przypisania przycisków w układach ekranów dotykowych, wdrażanie nowych wytycznych dotyczących etykietowania – dzięki MTRS wszystkie te czynności wykonać można z poziomu centrali we wszystkich filiach sieci handlowej i to z pomocą zaledwie niewielu kliknięć myszką - komentuje Lutz Nungesser, business area manager Retail Mettler Toledo, Region Central Europe.

Centralnym punktem pakietu oprogramowania MTRS jest moduł DistributionServer, który umo­żliwia sprzedawcom artykułów spożywczych szybką inte­grację i instalację nowych wag w zarządzanej sieci filii, a także natychmiastowe udostępnianie aktualizacji aplikacji oraz zmian konfiguracyjnych w obsługiwanej sieci urząd­zeń. DistributionServer jest ponadto narzędziem do świadczenia usług wsparcia w zakresie konserwacji i pomocy technicznej.

Z kolei WorkBench jest  programem narzędziowym wchodzącym w skład pakietu MTRS, który umożliwia sprzedawcom  zarządzanie układami ekranów dotykowych w sklepach i pozwala na niezależne dokonywanie zmian. Dzięki WorkBench zmiany przypisania kodów PLU do przycis­ków dotykowych na ekranach wag mogą być wprowad­zane centralnie (i są ujęte w systemie zarządzania wagami MTRS) lub też – w zależności od potrzeb – dokonywane są autonomicznie na poziomie lokalnym.

Natomiast dzięki modułowi DisplayManager pracownicy działów marketingu otrzymują narzędzie, które umożliwia kreowanie zsynchronizowanych czasowo impulsów zakupowych na stoiskach ze świeżą żywnością. DisplayManager obsługuje przy tym marketing wewnątrzsklepowy POS na wyświetlaczach wag Mettler Toledo wyposażonych w ekrany dotykowe oraz innych cyfrowych urządzeniach wyświetlających.

(Zdjęcia: Mettler Toledo)

Joanna Hamdan 4286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.