CH Auchan w Gdańsku z terminalem do ładowania samochodów elektrycznych

To pierwszy na Pomorzu obiekt handlowy z bezpłatną ładowarką dla samochodów elektrycznych. To również pierwsza galeria w portfolio Immochan, w którym zadebiutowało to rozwiązanie.

Przed bocznym wejściem do Centrum Handlowego Auchan Gdańsk działa już terminal ładowania samochodów elektrycznych, wchodzący w skład publicznie dostępnej sieci Energi. Jest to kolejne udogodnienie dla zmotoryzowanych klientów obiektu, obok powiększonych miejsc dla kobiet w ciąży oraz rodzin z dziećmi.

Miejsca parkingowe przed Centrum Handlowym Auchan Gdańsk są oznakowane znakami informacyjnymi, a ich powierzchnia wyróżniona kolorem. Z nowego punktu firmy Garo o mocy 22 kW mogą korzystać na raz dwa pojazdy jednocześnie. Samochody muszą być wyposażone w gniazdo w standardzie Typ 2/Mennekes albo Typ 1 przy użyciu odpowiedniej przejściówki.

- Obsługa terminala jest prosta i intuicyjna, a wszystkie niezbędne informacje użytkownik znajdzie w instrukcji naklejonej na urządzeniu - mówi Piotr Sarna ze spółki Enspirion, należącej do Grupy Energa. 

- Obecnie korzystanie ze wszystkich punktów ładowania sieci Energi jest bezpłatne. Jedynym warunkiem, który trzeba spełnić, jest pozyskanie za pośrednictwem strony emobility.pl specjalnej karty identyfikacyjnej. Na terminalu w Centrum Handlowym Auchan Gdańsk czas ładowania samochodu trwa od dwóch do czterech godzin – tłumaczy Piotr Sarna.

Ponadto obecnie kończą się prace związane z rozbudową i modernizacją Centrum Handlowego Auchan Gdańsk.

- Już na początku kwietnia otworzymy Centrum Handlowe Auchan Gdańsk po trwającej kilkanaście miesięcy rozbudowie. W tym czasie wprowadziliśmy w naszym obiekcie wiele nowych usług i udogodnień dla klientów. W Centrum Handlowym Auchan Gdańsk debiutuje również znak jakości O!Shopping. Pod wieloma względami będzie to wyjątkowe miejsce dla klientów i dla najemców – mówi Monika Brandeburg, menedżer Centrum Handlowego Auchan Gdańsk.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.