WSS "Społem". Chrzan Luksusowy

Z nową etykietą.

Produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” Chrzan Luksusowy właśnie przeszedł restylizację etykiety. To kolejny produkt w portfolio firmy, który otrzymał nową szatę graficzną.

Na nowej etykiecie wyrobu pojawiła się nowoczesna czcionka oraz ujednolicone kolory w odcieniach bieli oraz niebieskiego. Dzięki temu opakowanie nabrało świeżości oraz lekkości, zachowując przy tym znany od lat konsumentom wizerunek.

Nowa etykieta znalazła się na słoikach Chrzanu Luksusowego o pojemności 180 g.

Jego dotychczasowa receptura pozostała bez zmian.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.