Włącz się do grania z Nescafe

Pod takim hasłem wystartowała loteria marki Nescafe Classic 3 in 1 z portfolio Nestlé Polska.

"Włącz się do grania z Nescafe” to hasło ogólnopolskiej loterii marki Nescafe Classic 3 in 1 (Nestlé Polska).

Loteria ma charakter typu instant-win. Konkurs wspiera kampania digitalowa, kampania w prasie handlowej oraz w punktach sprzedaży.

Akcja promocyjna napojów kawowych potrwa do 4 czerwca.

Joanna Hamdan 4482 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.