PGS planuje wprowadzenie marki własnej

- Rozpoczęliśmy współpracę pozwalającą nam na wprowadzenie produktów marki własnej. Oczywiście wyprodukowanych w 100 proc. w Polsce - mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, skupiającej m.in. marki Top Marker, Minuta8 i Delica (na zdjęciu).

- W naszych działaniach staramy się kierować zasadą patriotyzmu ekonomicznego. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla gospodarki jest wsparcie rodzimych producentów, dlatego naszym klientom oferujemy możliwie duży asortyment polskich produktów – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Podkreśla, że nawet 75 proc. sprzedawanych produktów w sklepach należących do Grupy pochodzi od polskich producentów. – Rozpoczęliśmy również współpracę pozwalającą nam na wprowadzenie produktów marki własnej. Oczywiście wyprodukowanych w 100 proc. w Polsce – zdradza Sadecki.

Jak wynika z raportu Open Research (kwiecień 2016 r.), polskie pochodzenie produktu zachęca do zakupu 64 proc. Polaków.

Polskie produkty spożywcze od kilku lat podbijają też rynki unijne. Rodzime przetwory mięsne są hitem m.in. w Niemczech i Holandii, nasz kraj wyrósł też na czołowego producenta drobiu i jabłek w UE. Dużą popularnością za granicą cieszą się nasze przetwory spożywcze ze zbóż, mąki czy mleka. Hitem stają się napoje bezalkoholowe, alkoholowe oraz ocet. 

Katarzyna Pierzchała 1058 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.