Herbal Care i Tutti Frutti na dużym ekranie

17 marca rusza kampania reklamowa obu marek z portfolio Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.

17 marca rusza kampania kinowa marki Herbal Care z hasłem reklamowym „Piękno jest dzieckiem natury” oraz marki Tutti Frutti z hasłem „Poczuj się owocowo”.

Spoty emitowane będą w 280 kinach studyjnych, w 163 miejscowościach w Polsce.  

Za kreację i realizację odpowiada Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.

 

Joanna Hamdan 5291 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.