Startuje VI edycja programu "5 porcji warzyw, owoców lub soku"

Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków.

W marcu rozpoczęła się kolejna, VI odsłona kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku” – programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.

Celem działań realizowanych w ramach kampanii jest edukowanie społeczeństwa na temat zdrowego odżywiania i prawidłowo zbilansowanej diety, której podstawą są warzywa i owoce. Program bazuje na zaleceniach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz jest zgodny z zaleceniami Rady ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia przy Ministrze Zdrowia.

W VI edycji kampanii hasło „5 porcji zdrowia.” zostało wzbogacone o subclaim „Owoc, warzywo lub sok.”, aby zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że niezbędnym elementem dbałości o zdrowie jest spożywanie owoców i warzyw, a szklanka soku może być 1 z 5 zalecanych codziennie owocowo-warzywnych porcji. Podkreślona zostanie także rola opakowań soków – ich funkcjonalność, bezpieczeństwo i kwestie związane z ekologią.

W ramach kampanii realizowane będą działania komunikacyjne w prasie, Internecie i radiu oraz działania edukacyjne z udziałem ekspertów z zakresu zdrowia i prawidłowego odżywiania. Po raz kolejny w akcji wezmą udział blogerzy.

Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz sponsorów – członków KUPS.

Joanna Hamdan 5291 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.