Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Grupa Żywiec. Dziki Sad Śliwka

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie marki Dzik Sad, Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży Dziki Sad Śliwka. Produkt jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml. Planowana jest dla niego szeroka kampania reklamowa.

Nowość Grupy Żywiec to propozycja łącząca piwo (60 proc.) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40 proc.).

Dziki Sad, jako marka, zadebiutował na rynku w 2016 r. w kategorii miksów piwnych powyżej 4 proc. alkoholu i - jak przekonuje producent - jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.

- W tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego wariantu, którego do tej pory nie było na polskim rynku. Sezon na śliwkę w Dzikim Sadzie rozpoczyna się już w marcu – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Dzikiego Sadu i Strongbowa w Grupie Żywiec. - Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml - podkreśla.

Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.

 

 

Ilona Mrozowska 1723 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.