Ruszyła X edycja kampanii "Muszkieterowie dla Polek"

W ramach akcji kobiety będą mogły poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym. Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

8 marca 2017 r. rozpoczęła się X edycja prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”.

Bezpłatne badania skierowane są do pań w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii. Panie w pozostałych grupach wiekowych będą mogły przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry. Mammobusy ośrodka, będą czekały na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Od 2008 r. w ramach kampanii Grupy Muszkieterów przebadało się 45 tys. Polek. Akcja „Muszkieterowie dla Polek” potrwa do grudnia.

Ponadto w ramach jubileuszowej edycji akcji, Grupa Muszkieterów przygotowała także konkurs na „Pier(w)si do komplementów”. Ma on na celu skłonienie mężczyzn, by zachęcali bliskie im kobiety do dbania o siebie i swoje zdrowie. By wziąć udział w konkursie należy wejść na dedykowaną stronę http://pierwsidokomplementow.pl/ i w 140 znakach skomplementować biust wybranej kobiety i zmotywować ją do zbadania piersi. Autorzy najciekawszych i najzabawniejszych odpowiedzi otrzymają 3 karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł każdy. Konkurs trwa do 31 marca.

Joanna Hamdan 4926 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.